Regulament ordine interioara

Dragi oaspeţi,

  • In cazul in care rezervarea este anulata cu mai mult de 72 de ore inaintea sosirii, avansul nu se returneaza, dar acesta poate fi folosit pentru un alt sejur, dar nu mai tarziu de 3 luni de la anularea rezervarii initiale cu confirmare de disponibilitate in prealabil . Exceptie fac perioadele cand se vand doar pachete de servicii si perioadele de sezon – caz in care se achita suplimentar diferenta de tarif;
  • In caz de neprezentare sau anulare cu mai putin de 72 de ore, inaintea sosirii, suma incasata ca si avans de garantare a rezervarii nu se returneaza, iar camera rezervata reintra in circuitul operational. Anularea rezervării se poate efectua doar in scris pe adresa de email: office@casafreya.ro
  • In situatia pachetelor de servicii pentru perioadele de Paste, Craciun, 1 Decembrie, Revelion, termenul la care se poate face anularea fara penalizare este inscris in oferta. Prin plata avansului de garantare, implicit sunt acceptate conditiile de desfasurarea si anulare a respectivei rezervari.
  • Returnarea contravalorii garantiei pentru rezervarile anulate cu mai putin de 72 de ore inainte de check-in se poate face doar in urmatoarele situatii:-
  • Caz de forta majora ( anuntat in mass-media si recunoscut de autoritatile nationale : Inundatii, cutremure, tornade, alerta nationala de virusi, etc);
  • Deces in familie ( doar rude de gradul 1: sot/sotie , copil, mama / tata ) atestat de act de deces;
  • Accident / imbolnavire a unuia din membrii familiei care urmau sa se prezinte – sustinut prin documente oficiale care mentioneaza incapacitatea de deplasare a bolnavului / accidentatului .

Rezervare

Rezervarile se fac online, direct pe site-ul www.casafreya.ro, prin email: office@casafreya.ro sau la numarul de telefon +40-727855061.

Toate rezervarile pentru a fi validate trebuie garantate printr-un avans de minim 50 % din sejurul solicitat si integral, in cazul sejurului de o singura noapte sau a ofertelor speciale cum ar fi Paste, Craciun, si Revelion.

Rezervările negarantate sunt doar cele ce se fac pentru aceeasi zi cand urmeaza sa se prezinte turistii si vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care se revine cu telefon pentru anuntarea intarzierii.

Plata rezervarilor se poate efectua astfel:

  • cu cardul – in situatia rezervarilor realizate online pe site-ul www.casafreya.ro si la receptia Casei Freya, prin POS, in cazul sumei ramase de achitat din sejurul oaspetelui;
  • prin transfer bancar/ordin de plata – in cazul rezervarilor realizate prin email sau telefonic, in baza facturii proforme emise de Casa Freya;
  • prin preautorizarea unui card bancar (credit/debit) sau card de vacanta  (Fiind instrumente de plata, cardurile de vacanta sunt nominale si netransmisibile).

În caz de neprezentare, ne rezervam dreptul de a reține suma achitata in avans și de a repune camera in circuitul turistic.

Anularea rezervării garantate

In cazul in care rezervarea este anulata cu mai mult de 72 de ore inaintea sosirii, avansul nu se returneaza, dar acesta poate fi folosit pentru un alt sejur, dar nu mai tarziu de 3 luni de la anularea rezervarii initiale cu confirmare de disponibilitate in prealabil. Exceptie fac perioadele cand se vand doar pachete de servicii si perioadele de sezon – caz in care se achita suplimentar diferenta de tarif.

In caz de neprezentare sau anulare cu mai putin de 72 de ore, inaintea sosirii, suma incasata ca si avans de garantare a rezervarii nu se returneaza, iar camera rezervata reintra in circuitul operational. Anularea rezervării se poate efectua in scris pe adresa de email: office@casafreya.ro.

In situatia pachetelor de servicii pentru perioadele de Paste, Craciun, 1 Decembrie, Revelion, termenul la care se poate face anularea fara penalizare este inscris in oferta. Prin plata avansului de garantare, implicit sunt acceptate conditiile de desfasurarea si anulare a respectivei rezervari.

RETURNAREA contravalorii garantiei pentru rezervarile anulate cu mai putin de 72 de ore inainte de check-in se poate face doar in urmatoarele situatii:

  • Caz de forta majora ( anuntat in mass-media si recunoscut de autoritatile nationale: Inundatii, cutremure, tornade, alerta nationala de virusi, etc);
  • Deces in familie ( doar rude de gradul 1: sot/sotie, copil, mama / tata ) atestat de act de deces;
  • Accident / imbolnavire a unuia din membrii familiei care urmau sa se prezinte – sustinut prin documente oficiale care mentioneaza incapacitatea de deplasare a bolnavului/ accidentatului.

Tarife

Tarifele camerelor diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, sezon / extrasezon, oferte speciale exclusiv (perioada in care se valorifica doar pachete de servicii), cât și de numărul si varsta persoanelor ce vor sta in cameră suplimentar celor doua pentru care este afisat tariful camerei.

Cazare minori

Minorul este persoana care nu a implinit varsta de 18 ani.

Complexul Casa Freya nu accepta cazarea minorilor care sunt neînsoţiţi de părinţi sau de reprezentanţii legali, cu excepţia celor aflaţi în drumeţie, tabere, excursii, concursuri sau în alte acţiuni similare, însoţiţi de cadre didactice, antrenori sau ghizi ce-si asuma responsabilitatea pentru acestia.

Tarife cazare copii:

  • copiii cu varsta 0 – 5.99 ani, au gratuitate la cazare si mic dejun, in camere (fara pat suplimentar) si in apartamente;
  • copiii cu varsta 6 – 13.99 ani, pentru cazare in camera, achita 90 lei/zi contravaloare mic dejun si pat suplimentar (Casa Freya);
  • copiii cu varsta 6 – 13.99 ani, pentru cazarea in apartamente vor achita doar micul dejun in valoare de 50 lei/zi;
  • copiii cu varsta peste 14 ani, se considera adulti si se pot caza doar in apartamente unde vor achita suma de 150 lei/noapte.

Cazarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 16.00.

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.

In cazul in care in prima zi de sejur se doreste camera inainte de ora 16:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa de early check-in in valoare de 120 lei, TVA inclus (pentru intervalul 07:00-16:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 07:00.

In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00 (late check-out), se va aplica o taxa suplimentara in valoare 120 lei, TVA inclus (pentru intervalul 12.00 – 18.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 18.00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu. În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).

Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care Complex Casa Freya nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.

Cazarea se va efectua numai după prezentarea unui act de identitate și completarea fișei de cazare de către fiecare oaspete. Prin completarea fișei de cazare, fiecare oaspete va lua la cunoștință de prezentele reguli generale, iar prin semnarea fișei de cazare își va exprima acordul cu privire la regulile generale și își va asuma respectarea acestora.

De asemenea, odată cu completarea și semnarea fișei de cazare, oapseții vor lua la cunoștință de acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, prelucrare obligatorie de către Casa Freya în vederea prestării serviciilor solicitate de oaspete. În acest sens, oaspetele înțelege și acceptă faptul că, refuzul său de a furniza datele cu caracter personal necesar a fi prelucrate de Casa Freya, echivalează cu imposibilitatea de a presta serviciile solicitate de oaspete.

După completarea fișei de cazare, oaspeții vor achita tariful de rezervare/diferența de plată pentru pachetul turistic rezervat.

În cazul în care oaspetii Complexului Casa Freya doresc să plece mai devreme decât numărul total al zilelor rezervate și achitate, acest fapt va reprezenta o renunțare la serviciile contractate, nu vom rambursa și nici nu vom compensa cu alte servicii contravaloarea serviciilor la care se renunță.

În cazul în care oaspetii doresc majorarea numărului de zile rezervate trebuie să solicite acest aspect receptiei Casei Freya, cu minim 24 de ore înainte de împlinirea perioadei rezervate. În măsura în care, după verificarea disponibilității de cazare, receptia aprobă cererea oaspetelui, acesta înțelege și acceptă faptul că, va fi obligat să achite integral, în avans, numărul suplimentar de zile solicitate și aprobate de receptie.

Signalistică

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:

  • “NU DERANJAȚI!” – cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 08.00 – 16.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția pensiunii;
  • “VĂ ROG CURATATI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 8.00 – 22.00, numai cu anuntarea receptionerului se serviciu, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22.00 – 8.00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Dress Code

Complexul Casa Freya nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate în sala de mic dejun și recepția Complexului Casa Freya persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi ( sau papuci de camera).

Acces SPA

Recomandăm clienților ca, pentru accesul la zona SPA, să folosească halatul si papucii puse la dispoziție în camera.

Dușul este obligatoriu înainte de accesul in zona SPA.

Este strict interzis consumul de bauturi alcoolice inainte sau in timpul folosirii zonei SPA.

Este interzis accesul în zona SPA a persoanelor cu boli dermatologice și infecțioase, precum și accesul minorilor sub 14 ani neînsoțiți sau nesupravegheați.

MOMENTAN, ZONA SPA ESTE INCHISA!

Modalităţi de plată

Pentru plata serviciilor in cadrul Complexului Casa Freya sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plata numerar (RON), prin transfer bancar sau carduri de vacanță.

În acest ultim caz, vă rugam să țineți cont că este obligatoriu ca titularul cardurilor de vacanță să fie persoana care beneficiază de serviciile de cazare , iar facturarea se va face doar pe numele acestei persoane.

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că toate rezervarile de camere in unitatea noastra se fac numai prin achitarea unui avans de garantare, fie direct la receptie (cash sau card), fie la data inscrisa in proforma ce se emite in urma lansarii comenzii ferme din partea turistului ( in unul din conturile inscrise in subsolul paginii alaturi de toate celelalte date de identificare ale societatii noastre: SC Terra Explore SRL.- Casa Freya).

Gratificaţii şi costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul complexului sunt la latitudinea clienţilor.

Fumatul

Fumatul tradițional și țigara electronica nu sunt permise în interiorul camerelor, nici pe balcoane sau terase, conform legislatiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016).

Casa Freya are amenajate spații pentru fumători în aer liber.

Complexul Casa Freya dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare de 100 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculata la cursul BNR din ziua plății), reprezentând serviciile de curățenie a camerei.

Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în Complex a persoanelor însoțite de animale și păsări (nici o mărime sau specie).

Persoanele care efectuează o rezervare dar în momentul cazării nu respectă interdicția, nu vor fi cazate.  Receptia va refuza cazarea persoanelor care se prezintă cu animale de companie, iar sumele de bani achitate de aceștia, ca avans, dacă astfel de sume au fost percepte și achitate, vor fi reținute de Complex.

Micul dejun

Micul dejun se serveşte in salile aflate la parterul Casei Freya, în intervalul 08.00 şi 10.00 a.m.

Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.

NU AVEM ROOM SERVICE

Spaţiul de parcare şi autoturismele/bicicletele

Complexul Casa Freya pune la dispoziția clienților săi gratuit 16 de locuri de parcare in parcarea noastra proprie care este supravegheata video 24 / 24 ore.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Pentru clienții pensiunii parcarea bicicletelor este gratuită. Recomandăm clienților noștri să se asigure că bicicleta este prevăzută cu dispozitive antifurt. Nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre.

Siguranța obiectelor personale

Recomandăm pentru depozitarea obiectelor de valoare folosirea seifului din receptia Casei Freya. Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Complexului.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, unitatea noastra, Complexului Casa Freya are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.

Societatea noastra (S.C. Terra Explore S.R.L.) procesează date cu caracter personal în vederea prestării serviciilor hoteliere, prin receptia Complexului Casa Freya, în următoarele scopuri :

  • Rezervarea de camere si alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face în baza unei obligații legale;
  • Confirmarea rezervărilor și preautorizarea cardului, având ca temei de prelucrare interesul legitim al pensiunii;
  • Facturarea serviciilor turistice, având ca temei de prelucrare obligațiile legale;
  • Pentru a comunica cu dumneavoastră în diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizări sau acela de a vă oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic sau telefonic, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim al pensiunii;
  • Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, având ca temei legal de prelucrare consimțământul;
  • Furnizarea informațiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, având ca temei legal de prelucrarea interesului legitim.

Clienții Complexului Casa Freya furnizează datele solicitate de catre S.C. TERRA EXPLORE S.R.L., în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.

Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.

Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (număr de telefon, adresă de e-mail) este acordat în mod voluntar. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către S.C. Terra Explore SRL. Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către office@casafreya.ro sau la receptia Complexului Casa Freya. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). În cazul în care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi în situația de a nu vă putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing și feedback. Daca aveți întrebări legate de această declarație de consimțământ sau de protecția datelor de către S.C. Terra Explore SRL. în general, vă rugăm să nu ezitați să contactați la adresa de e-mail: office@casafreya.ro.

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și o copie a datelor procesate, dreptul de intervenție, de opoziție, de rectificare, de retragere în orice moment a consimțământului, dreptul de a solicita ștergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.

Pentru mai multe informații vă rugăm consultați Regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal disponibil pe site-ul www.casafreya.ro

Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. TERRA EXPLORE S.R.L, la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte.

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată, prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.

Politica de protecţie a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens. Vezi mesajul PRO NATURA.

Dispute şi reclamaţii

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

  • au părăsit incinta pensiunii, fără să plătească pentru serviciile furnizate de Complexul Casa Freya de care au beneficiat;
  • au produs degradări sau distrugeri;
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Prahova

Program de eliminare a clienților indezirabili

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în intregul Complex, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, clientul Complexului Casa Freya trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.

Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea și accesul în Casa Freya a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii locatiei sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând SC Terra Explore SRL – Complex Casa Freya, va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din locatie, sala mic dejun sau mini centru SPA a clienților indezirabili.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

Consum alimente proprii/băuturi alcoolice-nealcoolice

În cadrul salilor de mic dejun sunt interzise introducerea și consumarea băuturilor alcoolice sau nealcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii. De asemenea este interzis consumul alimentelor proprii aduse din afara unitatii in spatiile publice (receptie, sala de mic dejun), acestea pot fi consumate doar in camera.

Ne rezervam dreptul de a nu servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Servicii oferite

Clienții cazați în cadrul SC Terra Explore SRL – Complex Casa Freya beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepție.

Servicii gratuite

  • mic dejun
  • rețea de internet wireless (Wi-Fi)
  • serviciu de păstrare valori (seif la receptie)
  • apel de trezire
  • primirea și transmiterea mesajelor
  • reviste (in hol)

Servicii cu plată

  • transfer de la și către Casa Freya la aeroport sau gara
  • trimitere și primire corespondență
  • Servicii SPA: jacuzzi, saună

Protecție în caz de incendiu

Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.

Ușile de acces în camere și ușile care dau către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau extinctoarele amplasate pe holuri.

Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la centrala de incendiu. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.

Integritate structurală

Pentru SC Terra Explore SRL – Complex Casa Freya, cladire cu o inălțime de aproximativ 17 metri, siguranța structurală și structura de rezistență a clădirii sunt vitale, de acestea depinzând stabilitatea, rezistenţa şi durabilitatea în timp. De aceea, îmbinând arhitectura cu ingineria structurală, clădirea a fost proiectat astfel încât să asigure, în orice situație, întreg necesarul de securitate.

Natura terenului ales pentru fundaţie determină capacitatea portantă a terenului şi reprezintă presiunea maximă pe care o poate suporta terenul de fundare, fără a exista riscul ruperii acesteia. În ceea ce privește pereții, aceștia preiau greutatea clădirii şi o transmit fundaţiei, asigurând izolarea termică, fonică şi rezistenţa la solicitări orizontale (e.g. vânt, cutremur).

Astfel, ținând cont de toate acestea și adăugând factorul privind comportarea clădirii la acţiunea seismică, SC Terra Explore SRL – Complex Casa Freya, format din, parter și 5 etaje, a fost proiectat cu o structură monolitică pe cadre din beton armat cu oțel, ce poate rezista cu succes celor mai puternice seisme.

Probele efectuate de specialiști în domeniu pe întreg parcursul construcției au dovedit că pensiunea asigură un grad sporit de rezistență.

Clauze finale

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către SC Terra Explore SRL – Complex Casa Freya (cazare, SPA, evenimente) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către SC Terra Explore SRL – Complex Casa Freya, fără a se face notificări în prealabil.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut in cadrul Complexului Casa Freya!